Підводна таблиця множення

10:39, Автор Наталія Саражинська, Нет комментарий

Детские мечты заслуживают большего

21:30, Автор Наталія Саражинська, Нет комментарий


Адора Свитак: чему взрослые могут научиться у детей


Інтерв'ю Шеллі Шотт

15:28, Автор Наталія Саражинська, Нет комментарий


Shelly Shott from Dimas on Vimeo.

Презентація курсу "Мій перший нетбук"

22:01, Автор Наталія Саражинська, Нет комментарий

Метод проектів

18:17, Автор Наталія Саражинська, Нет комментарий

Метод проектів – спосіб, що дозволяє ефективно спланувати дослідження, конструкторську розробку, управління і т.д. для того, щоб досягти результату оптимальним способом. Для успішної реалізації здійснюється практична діяльність, що припускає досягнення поставленої мети Проект реалізації дослідження не є проектом, а залишається дослідженням, при цьому лише організованим проектним методом.

Дослідницька діяльність учнів – така діяльність учнів, яка пов'язана з розв`язанням учнями творчого, дослідницького завдання з передбачуваним результатом, що передбачає наявність основних етапів, характерних для дослідження в науковій сфері: постановку проблеми (або виділення головного питання), вивчення теорії, пов'язаної з обраною темою, висунення гіпотези дослідження, підбір методик і практичне оволодіння ними, збір власного матеріалу, його аналіз і узагальнення, власні висновки. Будь-яке дослідження, неважливо, в якій області природних або гуманітарних наук воно виконується, має подібну структуру. Така схема є невід'ємною складовою дослідницької діяльності, нормою її проведення.

Проектна діяльність – спільна навчально-пізнавальна, творча або ігрова діяльність, що має загальну мету, узгоджені методи, способи діяльності, направлені на досягнення загального результату. Неодмінною умовою проектної діяльності є уявлення про кінцевий продукт діяльності, етапів проектування (вироблення концепції, визначення цілей і завдань проекту, доступних і оптимальних ресурсів діяльності, створення плану реалізації проекту) і реалізації. Проектна діяльність має характерні для будь-якого типу діяльності атрибути – перш за все культура діяльності, що визначається традиціями, цінностями, нормами, зразками. Головна цінність проектної діяльності – завершення. Всі засоби підпорядковані досягненню результату і їх типологія має другорядне значення. Природно, на різних етапах проекту необхідно вирішувати дослідницькі завдання, інакше проект відривається від життя і стає нереальним. Але саме дослідження виконує чисто обслуговуючі функції.

Діагональна схема уроку

21:14, Автор Наталія Саражинська, Нет комментарий

Діагональна схема уроку
Використання нетбуків дає можливість диференціювати завдання не тільки за рівнем складності, але й за метою уроку. У кожної групи можлива різна мета або різна інформація для опрацювання.
Важливим є питання організації уроку і змісту роботи учнів з нетбуками. Якщо завдання з нетбуками вимагає постійної допомоги вчителя, індивідуальної підтримки багатьом учням, то можливо учнів об`єднати, наприклад, в 3 групи. Кожній групі вчитель готує чітке невелике модульне завдання, розраховане на 10-12 хвилин самостійної роботи з комп'ютером.
Робота будується за такою приблизною схемою:

Мій перший нетбук

23:15, Автор Наталія Саражинська, Нет комментарий

Про свій нетбук розповідає Рогоцький Ростислав


Фізкультпаузи

11:15, Автор Наталія Саражинська, Нет комментарий

Фізкультпаузи в першому класі на уроках з використанням шкільних нетбуків
Вчитель на уроці, зазвичай, визначає цей час самостійно і проводить їх для попередження втомлюваності учнів. До фізкультпауз включені дихальні вправи, вправи для попередження втоми очей та розслаблення м`язів навколо очей, вправи для верхніх кінцівок, загальні вправи. Один комплекс вправ або одна рухавка може виконуватись упродовж 2—3-х днів, доки учні не вивчають лічилочку. Але під час роботи з нетбуками, в залежності від виконуваних вправ, слід додавати ще спеціальні вправи: якщо на уроці інтенсивно використовується демонстраційний матеріал, то не менше ніж двічі на уроці виконати вправи для попередження втоми очей, якщо діти почали роботу з маніпуляторами, клавіатурою, не забувати додавати до звичної рухавки вправи для кистів рук або повністю для верхніх кінцівок.


Сторінки альбому 1-1

00:24, Автор Наталія Саражинська, Один комментарий


Сторінка "Початкова школа"

18:57, Автор Наталія Саражинська, Нет комментарий

Сторінка "Початкова школа"

В українській Вікіпедії з назвою iteach.wiki мною сворена сторінка "Початкова школа", де зібрані посилання на всілякі ЦІКАВИНКИ для учнів та вчителів початкової школи. Цікавинки ці - лише в Інтернеті.


На наступному уроці для наших презентації "В нашій школі зявились нетбуки" ми створимо веселеньку мозаїку зі слів. (Слова - назви програм, в яких ми навчились працювати)


Посилання на мозаїку знаходиться в розділі "Українська мова" / Мозаїка зі слів (перейти до цього цікавого сервісу можна прямо з цієї сторінки, обравши назву)

А ще на цьому цікаво сервісі іmagechef можна ввести слово і на зеленому полі воно з`явиться із квіток (наприклад, твоє і`мя). 


Хто спробує виконати ці цікаві завдання до наступного вівторка, звичайно ж, - 12-ка в щоденник! Успіхів, цікавих сторінок і завдань!

З повагою, Наталія Анатоліївна.